Nieuwsbrief

neem contact met me op

Telefonisch, online of bij

Shape all in 

Van Hallstraat 617

1051 HE Amsterdam

+ 31 06 52183191

laura@eatandtrain.nl

©2015 by Eat & Train.

🤨 HUH!? GEEN SPIERPIJN? 🤨

December 3, 2018

🤨 HUH!? GEEN SPIERPIJN? 🤨

Waarom krijg je geen spierpijn van de meeste oefeningen met de Eat & Train Booty Band? 
.
Ik leg het je uit!
.
🤓 Een spier bestaat uit spiervezels. Slow Twitch en Fast Twitch.
.
🤓 Slow Twitch vezels worden meer gebruikt bij duursporten bijvoorbeeld, deze vezel houdt dingen langer vol.
.
🤓 De Fast Twitch vezel kan knallen. Bij korte inspanningen waar veel kracht voor nodig is, zullen deze spiervezels het meeste werk doen.
.
🤓 Bij ieder persoon verschilt het aantal vezels dat de overhand heeft. Een professioneel kogelstoter zal (van nature) meer Fast Twitch vezels hebben en een marathonloper meer Slow Twitch.
.
🤓 Met een zware squat of deadlift, spreek je je Fast Twitch vezels aan. Met 100 Banded Glute Bridges spreek je je Slow Twitch vezels aan.
.
Het verschil in vezels per persoon is dan ook de reden dat de ene persoon de BC Glute Ladder de eerste keer meteen kan doen zonder te stoppen en waarom de ander elke paar reps moet stoppen. 🔥🍑
.
🤓 De Slow Twitch vezel veroorzaakt na belasting nauwelijks spierpijn. (Ooit vergaan van de spierpijn na een halfuurtje cardio’en?)
.
🤓 Voor optimaal resultaat train je dus allebei!
.
Bijzonder voordeel van de Band of Bodyweight Billen Workouts?
Je leert je bilspieren ECHT goed aan te spannen. 🍑⚡️

Hetgeen zal bijdragen aan je kracht bij de andere oefeningen EN daardoor bij het bouwen van die mooie billen!
.
Kom maar op met die Billen Gains! 🍑💥
.
Nog vragen? 
Let me know!

Please reload

Recent Posts

Archive

Please reload

Please reload

Tags

Please reload