training only programma

Voor vrouwen die mooie billen willen.

Je loopt de gym in. Je voelt je haast weer een beginner.


Want waar je eerst gewoon deed waar je zin in had of de machine koos die vrij was en waarvan je wist hoe hij werkte, besef je nu dat je een plan nodig hebt. 

Je wil weten welke oefeningen, in welke volgorde, hoe zwaar en hoe vaak.

 

Het liefst met duidelijke video's erbij, zodat je zeker weet dat je het goed doet.

En een eenvoudige duidelijke manier om bij te houden wat je doet zodat je dé voorwaarde voor spieropbouw, namelijk het steeds iets zwaarder maken, super easy kunt toepassen.


Je wil elke week een beetje sterker worden. Spiermassa opbouwen. Strakker worden. Billen bouwen.

 

Zodat je na maanden of zelfs jaren ploeteren in de gym nu echt resultaat gaat zien.
Eindelijk.
 

Trainen zonder plan is als elke dag pizza eten terwijl je wil afvallen. lekker, maar niet effectief.

Met het Training Only programma op je telefoon, loop vol zelfvertrouwen de gym in. Je weet wat je moet doen, weet dat je het goed doet en voelt je sterk.

 

Je traint 3 x per week en als je zin hebt en het goed voelt, doe je nog 2 extra billen trainingen.

Je benen zijn strakker, je billen zijn ronder en waar je jezelf eerst wijsmaakte dat je nou eenmaal niet zo'n sterk bovenlijf had kijk je nu trots naar je strakke armen.

Oh en die ene spijkerbroek? Die zit better than ever.


 

Mandy werkt al een paar maanden met het programma en zegt: 

Ik ben echt superblij met je app en ben echt zoveel gerichter aan het trainen. Thanks <3 

 

En Melissa zegt:

Ik ben super blij met de uitgebreide video’s, want veel oefeningen zijn nieuw voor me!

 

Marloes had zich afgemeld om met een Personal Trainer te gaan trainen en mailde een week later: 

Laaauurraaa, Ik heb me bedacht! Mag ik alsnog terug? Sorry!!!’

 

Wat houdt het in? 

  • 3 Full Body krachttrainingen per maand

  • 2 optionele Billen Extra trainingen 

  • Uitgebreide video's per trainingsdag met tips over techniek en hoe je de oefening makkelijker of zwaarder maakt

  • Toegang tot de Eat & Train Personal Training app waar je: 
     

    • videos van de oefeningen kunt bekijken

    • je je trainingsresultaten kunt vastleggen (Progressieve Overload!)

    • je je metingen kunt bijhouden

    • je progressiefoto’s kunt uploaden en bewaren
       
      én

  • De mogelijkheid logboeken van je schema uit te printen zodat je je resultaten kan opschrijven, mocht je dat fijner vinden dan op je telefoon.

  • Toegang tot een besloten Facebook groep waar je vragen kunt stellen over de schema's en je video's kunt delen om je techniek te laten checken.

Opzeggen?
 

Dat Staat er binnen 5 werkdagen nog een betaling gepland? Dan wordt dat bedrag nog afgeschreven. Zo niet? Stopt je betaling meteen. Je behoudt toegang tot de app tot 4 weken na je laatste betaling.

De prijs? Slechts 22 euro per maand.

Over mij


Vanaf mijn 16de ben ik altijd bezig geweest met afvallen en probeerde ik alle diëten waarover ik hoorde uit.

In mijn twenties werkte ik doordeweeks als Personal Assistant in een toren op de Zuidas en ik het weekend maakte ik het Amsterdamse nachtleven onveilig.

Ik begon de week met mega lange cardio-sessies en at dan 's avonds een salade of soms zelfs alleen groente. In het weekend ging ik helemaal los met borrels en etentjes. Zo hield ik mijn gewicht én ontevredenheid lange tijd in stand.

 
Op mijn 30ste ging ik lang op reis en bleef uiteindelijk 2 jaar in het buitenland. Toen ik terugkwam met een gebroken hart en ruim 8 kilo zwaarder, kon ik mijn draai niet vinden in NL en besloot ik, dit moet anders. 

Inmiddels ben ik 8 kilo zwaarder, velen malen sterker en werk ik als Personal Trainer en Voedingscoach zowel online als bij de allerfijnste gym van Amsterdam: Shape all in.


Wil je het hele verhaal lezen?
Klik dan hier:


 

 

 Ein-de-lijk! De gyms weer open. Je mag weer.

Welke oefening ga je het eerst doen?
De oefening die je het leukst vindt?
Het apparaat dat vrij is?

Voor een eerste keer terug in de gym natuurlijk leuk om te doen waar je zin in hebt en wat thuis niet kon. Maar je realiseert je inmiddels dat je om resultaat te behalen een plan nodig hebt. Want zowel voor als tijdens de lockdown sportte je regelmatig, maar om nou te zeggen dat je bijzondere resultaten behaalde... 

Ben jij er klaar voor om eindeloze cardiosessies, random online HIIT workouts of 'ik kijk wel even waar ik zin in heb' trainingen in te ruilen voor een strakker lijf en een paar mooie billen?

Maar heb je (nog) geen behoefte aan een persoonlijk coachingstraject en is daadwerkelijk naar de gym gaan niet lastig voor je? 

Dan is het Training Only programma iets voor jou.

Veelgestelde vragen


Hoe meld ik me aan?
Door op de grote roze aanmeld button te klikken op deze webpagina of te mailen naar laura@eatandtrain.nl

Wat kost het?
Slechts € 22 euro per maand. 
Je krijgt elke 4 weken nieuwe schema's.

 

En hoe kan ik opzeggen?

Je kunt op ieder moment opzeggen.
Doe je dit tot uiterlijk 5 werkdagen voor je maandelijkste afschrijving, dan eindigt het per diezelfde maand.  

Ik heb nooit in de gym getraind, kan ik wel meedoen?
Ja absoluut, de schema's zijn voor alle niveau's of je nou beginner bent of al jaren ervaring heb. In de uitgebreide video's die je elke maand krijgt leg ik uit hoe je het zwaarder of makkelijker maakt en je mag altijd je techniek laten checken in de Facebook groep.

Ik heb een blessure kan ik wel meedoen?
Dat ligt een beetje aan de situatie. Om veel blessures kunnen je heen trainen, maar wellicht dat dit programma nog niet helemaal aansluit bij je. Persoonlijke aanpassingen vallen helaas niet binnen het Training Only programma. Het 12 weken programma past misschien beter bij je. Maar als je twijfelt mag me hier altijd over mailen.

Heb je nog meer vragen of staat je vraag er niet bij?
Check de uitgebreide FAQ hier:



 

En? Doe je mee?

 

Nieuwsbrief

neem contact met me op

Telefonisch, online of bij

Shape all in 

Van Hallstraat 617

1051 HE Amsterdam

+ 31 06 52183191

laura@eatandtrain.nl

©2015 by Eat & Train.