_Laura E&T AF-0094.jpg

TRAINING ONLY

Je ging trouw 2 x per week sporten maar door die ellenlange lockdown kun je jezelf moeilijk motiveren om weer jumping jacks in je woonkamer te gaan staan doen. 

Online lees je grappen over de 2 types lockdown mensen - de dik geworden en de fitte types- en je hebt besloten bij die laatste groep te horen. Daar komt helaas niet veel van terecht omdat je na je laatste Zoom meeting steeds liever op de bank ligt dan er op traint.

Je baalt. Je buik is dikker dan je zou willen en als je eens een keer iets anders aan wil dan een joggingbroek (zie je toch niet op Zoom) blijkt dat die broek inmiddels echt niet meer dicht gaat.

 

Wanneer je achteromkijkt in de spiegel, zucht je, want je billen worden dikker maar beginnen toch ook een beetje te hangen. En dat je een beetje cellulite hebt, had je al geaccepteerd, maar wordt het nou erger?

 

Gelukkig dat niemand het ziet. Heeft die lockdown toch nog een voordeel.

 

Eén ding is duidelijk als jij het fitte lockdown type wil zijn, moet je nu in actie komen.

En ik kan je alvast vertellen: jump squats hoef je niet te doen.

Stel je voor...

Geen lockdown meer. Mooi weer. Terrasjes. Vrienden knuffelen. Festivals.

Je kleding past weer perfect. Geen rand meer over je broek.

Geen grote truien meer die je billen verbergen. Je t-shirt in je broek.

Strakke benen en minder cellulite.

 

Dagje in bikini? Jij bent ready!

 

Shoppen? Een feest!

 

Je voelt je energieker, sterker en mooier en dat merk je in je relatie en op je werk.

Je voelt je een ander mens en vraagt je af waarom je deze beslissing niet veel eerder hebt gemaakt.

 

Trainen zonder plan is als elke dag pizza eten terwijl je wil afvallen. Misschien wel lekker, maar niet effectief.

Met het Training Only programma:

Loop je vol zelfvertrouwen je homegym (a.k.a. slaap- of woonkamer ;-) ) in. 

Je weet precies wat je moet doen en weet zeker dat je het goed doet. Je voelt je zelfverzekerd en sterk.

 

Je traint 3 x per week en als je zin hebt en het goed voelt, doe je nog 2 extra billen trainingen.

Je benen zijn strakker, je billen zijn ronder en waar je jezelf eerst wijsmaakte dat je nou eenmaal niet zo'n sterk bovenlijf hebt, kijk je nu trots naar je strakke armen.

Oh en die ene spijkerbroek? Die zit better than ever.

_Laura E&T AF-0141.jpg

Wat houdt het in?

  • 3 Full Body krachttrainingen per 4 weken voor thuis (minimaal materiaal nodig!)

  • 2 optionele Billen Extra trainingen  

  • Fabulous Form Video's per trainingsdag met uitgebreide uitleg over de techniek en opties voor hoe je de oefening ook thuis zwaarder of lichter maakt

  • Toegang tot de Eat & Train Personal Training app waar je: 
     

✓ videos van de oefeningen kunt bekijken

✓ je je trainingsresultaten kunt vastleggen (Progressieve Overload!)

✓ je je metingen kunt bijhouden

✓ je progressiefoto’s kunt uploaden en bewaren

én​​
 

  • Toegang tot een besloten Facebook groep waar je vragen kunt stellen over de schema's en je video's kunt delen om je techniek te laten checken.

Alsof je een Personal Trainer in je sporttas hebt zitten!
En de prijs? Slechts 22 euro per maand.

Opzeggen?
 

Easy. Stuur een mail naar hallo@eatandtrain.nl waarin je aangeeft dat je wil opzeggen. 
Binnen 5 werkdagen ben je overal vanaf.

 

EEN PERSONAL TRAINER OP JE TELEFOON

Personal Trainer app
IMG_8196.PNG
IMG_8198.PNG
IMG_8200_edited.jpg

Veelgestelde vragen:

Als ik nu de Home schema's neem kan ik dan switchen als de gyms weer open gaan?

Dat kan, maar hoeft niet. Wanneer je op de aanmeldknop klikt krijg je de vraag waar je wil trainen zodra de gyms weer open gaan. Kies je voor @the Gym? Dan krijg je nu schema's voor thuis en zodra de gyms weer open gaan voor in de gym.
 

Wat heb ik nodig om mee te doen?
 

Voor de @HOME schema's heb je het volgende nodig:

  • Een set dumbbells (liefst aanpasbare of verschillende gewichten. Als je er maar 1 aanschaft en aanpasbaar lukt niet, neem dan 8 a 10 kg.

  • 1-3 lange weerstandsbanden van elastiek 15/25/35 kilo ongeveer. Hoeft niet duur te zijn. Je vindt ze bij Action of Decathlon.

  • Booty Bands.
    Die kun je via deze website mij bestellen als je ze nog niet hebt:
    https://www.eatandtrain.nl/shop

    Als deelneemster van het Training Only programma krijg je 20% korting op Booty Bands. De kortingslink krijg je in de bevestiging van je aanmelding.

Voor de @theGym schema's heb je voornamelijk losse gewichten (dumbbells, barbells etc.) nodig en in mindere mate machines die je in gemiddelde gym zeker zal vinden, zoals een kabel machine.

Hoe meld ik me aan?
Door op de grote roze aanmeld button te klikken op deze webpagina.

Wat kost het?
De investering bedraagt slechts € 22 euro per maand. 
 

Hoe werkt het?


Ik heb een blessure kan ik wel meedoen?
Dat ligt een beetje aan de situatie. Om veel blessures kunnen je heen trainen, maar wellicht dat dit programma nog niet helemaal aansluit bij je. Persoonlijke aanpassingen vallen helaas niet binnen het Training Only programma. Het 12 weken programma past misschien beter bij je. Maar als je twijfelt mag me hier altijd over mailen.

 

Is het programma alleen om je billen te trainen?

Nee het zijn full body schema's, alle bewegingen komen aan bod. Wel is er extra focus voor billen en ontvang je Extra Billen Workouts die je na of tussen je trainingen kan doen.

Wanneer krijg ik nieuwe schema's?

Je krijgt elke 4 weken op woensdag nieuwe schema's. Je kunt dan direct beginnen of per de maandag die erop volgt. 

Ik heb nog nooit krachttraining gedaan, kan ik wel meedoen?
Als je helemaal 0 sportervaring hebt, kan het aan te raden zijn eerst de belangrijkste bewegingspatronen onder de knie te krijgen. De videoreeks hiervan is nog niet helemaal klaar. Twijfel je en wil je dit zeker weten? Neem dan contact op via hallo@eatandtrain.nl.

Hoe kan ik opzeggen?

Je kunt op ieder moment opzeggen.
Staat er binnen 5 werkdagen nog een afschrijving gepland, wordt dat bedrag nog afgeschreven, zo niet ben je er meteen van af. Je houdt toegang tot de app tot 4 weken na je laatste betaling.

Staat jouw vraag er niet bij? Geen punt, stel hem via de knop hieronder:

_Laura E&T AF-0141.jpg

Deborah S.

Ik heb de app vanaf het begin en merk nu echt dat mijn broeken strakker bij mijn billen en losser bij mijn buik zitten. Nu moet ik nieuwe broeken hebben. Je wordt bedankt Laura! ;-)

Training Only

Monique

Ik vind de app super handig! Ik hou voor het eerst alles bij!

Training Only

Mandy

Ben echt zo blij met je app! Ben zoveel gerichter aan het trainen, thanks <3

Training Only

Birgit W.

Ben helemaal weg van je app! Ik hield nooit iets bij, maar zet nu zelfs bij notities hoe zwaar het was en zie zelfs daar progressie!

Training Only

Maureen

Love de schema's! Eindelijk uit mijn comfortzone van steeds hetzelfde rondje.

Training Only

Angela

Ik heb weer zoveel plezier in het trainen. Ben weer helemaal back on track met sporten!

Training Only