_Laura E&T beneden 1 AF-6904.jpg

TRAINING ONLY

Je gaat trouw 2 keer per week naar de gym waar je je vaste rondje apparaten doet of je favoriete lesjes. Je eet gezond. Meestal in ieder geval.

Toch zie je niet echt veel resultaat van je inspanningen. Die lesjes zijn super gezellig en je gaat echt wel stuk elke keer, maar veel strakker zijn je benen er niet van geworden.

Ook had je verwacht dat je billen wat meer volume zouden krijgen en dat je armen minder slap zouden zijn. Als je voor je kledingkast staat, ben je op zoek naar dat wat goed past en afkleedt in plaats van dat je aantrekt wat je tof vindt.

En zit ik ernaast of maakt je jezelf ook nog geregeld wijs dat het helemaal niet uitmaakt dat je geen enkele push up kan terwijl dat je stiekem hartstikke tof lijkt?

LET OP: De deuren van het Training Only programma gaan slechts 1 x per maand open. Meld je dus aan vóór de 1ste werkdag van een nieuwe maand, als je die maand nog wil starten!

Stel je voor...

Strakkere benen. Stevigere billen. Push ups? No problem! Sterker nog, het duurt niet lang of je kunt jezelf optrekken!

Geen lange blouses meer die je billen verbergen. Ook jij in korte broek als het super warm is.

 

Dagje in bikini? Jij bent ready!

Met kids in de speeltuin? Jij doet enthousiast mee.

 

Shoppen? Eigenlijk niet meer nodig want je past al je kleding weer, maar je garderobe kon wel een update gebruiken maar het licht in pashokjes schrikt jou niet meer af.

 

Je voelt je energieker, sterker en mooier en veel blijer in je relatie en op je werk.

Je voelt je een ander mens en vraagt je af waarom niemand je eerder heeft verteld dat je met krachttraining veel eerder je doelen behaalt!

 

Zweten, stuk gaan en spierpijn hebben zijn geen bewijs van een goede workout. Trainen met een plan, je herstel en het steeds een beetje zwaarder maken wel.

Met het Training Only programma:

Loop je vol zelfvertrouwen je homegym (a.k.a. slaap- of woonkamer ;-) ) in. 

Je weet precies wat je moet doen en weet zeker dat je het goed doet. Je voelt je zelfverzekerd en sterk.

 

Je traint 3 x per week en als je zin hebt en het goed voelt, doe je nog een extra billen of een korte hiit training.

Je benen zijn strakker, je billen zijn ronder en waar je jezelf eerst wijsmaakte dat je nou eenmaal niet zo'n sterk bovenlijf hebt, kijk je nu trots naar je strakke armen.

Oh en die ene spijkerbroek? Die zit better than ever.

_Laura E&T beneden 1 AF-6934.jpg

Wat houdt het in?

  • Je kiest uit Full Body krachttrainingen voor 2 of 3 x keer per week en krijgt elke maand nieuwe schema's voor thuis of in de gym

  • 1 optionele Billen Extra training

  • 1 optionele korte HIIT finisher

  • Fabulous Form Video's per trainingsdag met uitgebreide uitleg over de techniek en opties voor hoe je de oefening ook thuis zwaarder of lichter maakt

  • Toegang tot de Eat & Train Personal Training app waar je: 
     

✓ videos van de oefeningen kunt bekijken

✓ je je trainingsresultaten kunt vastleggen (Progressieve Overload!)

✓ je je metingen kunt bijhouden

✓ je progressiefoto’s kunt uploaden en bewaren

én​​
 

  • Toegang tot een super positieve besloten Facebook groep waar je vragen kunt stellen over de schema's én je video's kunt delen om je techniek te laten checken.

Alsof je een Personal Trainer in je sporttas hebt zitten.
En de prijs? Slechts 22 euro per maand!

Opzeggen?
 

Easy. Stuur een mail naar hallo@eatandtrain.nl waarin je aangeeft dat je wil opzeggen. 
Binnen 5 werkdagen ben je overal vanaf.


 

LET OP: De deuren van het Training Only programma gaan slechts 1 x per maand open.

Meld je dus aan vóór de 1ste werkdag van een nieuwe maand, als je die maand nog wil starten!

EEN PERSONAL TRAINER OP JE TELEFOON

Personal Trainer app
IMG_8196.PNG
Training Only app foto.jpeg
IMG_8200_edited.jpg

Veelgestelde vragen:

Wat voor materiaal heb ik nodig voor de schema's?

 

Voor de @TheGym schema's heb je nodig:

  • Toegang tot een gym met vrijwel alle standaard materialen. De meeste gyms hebben de materialen gebruikt in de schema's.
     

  • Booty Bands.
    Die kun je via deze website mij bestellen als je ze nog niet hebt:
    https://www.eatandtrain.nl/shop

    Als deelneemster van het Training Only programma krijg je 20% korting op Booty Bands. De kortingslink krijg je in de bevestiging van je aanmelding.​

Voor de @Home schema's heb je nodig:
 

  • Een set dumbbells (liefst aanpasbare of verschillende gewichten. Als je er maar 1 aanschaft en aanpasbaar lukt niet, neem dan 8 a 10 kg. Als je het eerst een maandje wil uitproberen werkt een rugtas met zware boeken ook prima!
     

  • 1-3 lange weerstandsbanden van elastiek 15/25/35 kilo ongeveer. Hoeft niet duur te zijn. Je vindt ze bij Action of Decathlon.
     

  • Booty Bands.
    Die kun je via deze website mij bestellen als je ze nog niet hebt:
    https://www.eatandtrain.nl/shop

    Als deelneemster van het Training Only programma krijg je 20% korting op Booty Bands. De kortingslink krijg je in de bevestiging van je aanmelding.

 

 

 

Wat gebeurt er nadat ik me aanmeld?
Je krijgt dan een pagina waarop je kiest of je thuis of in de gym wil trainen. Dat kun je altijd aanpassen als je je ooit bedenkt. Daarna wordt je doorverwezen naar een incassopagina en als dat gelukt is maak je je account aan.
Je ontvangt dan enkele ogenblikken later een mail met de info die je nodig hebt.

Je eerste schema ontvang je op de eerste werkdag van de volgende maand.

 


Wat is de prijs van deze investering in mezelf?
Slechts € 22 euro per maand!

 

Wanneer krijg ik nieuwe schema's?

Elke eerste werkdag van de nieuwe maand.

Valt de eerste dag in het weekend? Dan krijg je je schema's op maandag.

 


Ik heb een blessure kan ik wel meedoen?
Dat ligt een beetje aan de situatie. Om veel blessures kunnen je heen trainen, maar wellicht dat dit programma nog niet helemaal aansluit bij je. Persoonlijke aanpassingen vallen helaas niet binnen het Training Only programma. Het 12 weken programma past misschien beter bij je. Maar als je twijfelt mag me hier altijd over mailen.

 

Wat voor soort schema's zijn het?

Het zijn full body schema's, alle bewegingen komen elke trainingsdag aan bod. Als bonus ontvang je een Billen Extra Workout én een korte High Intensity finisher voor na je training of op de dagen ertussen.

Ik heb nog nooit krachttraining gedaan, kan ik wel meedoen?
Als je helemaal 0 sportervaring hebt, kan het aan te raden zijn eerst de belangrijkste bewegingspatronen onder de knie te krijgen. De videoreeks hiervan is nog niet helemaal klaar. Twijfel je en wil je dit zeker weten? Neem dan contact op via hallo@eatandtrain.nl.

Hoe kan ik opzeggen?

Je kunt op ieder moment opzeggen.
Staat er binnen 5 werkdagen nog een afschrijving gepland, wordt dat bedrag nog afgeschreven, zo niet ben je er meteen van af. Je houdt toegang tot de app tot 4 weken na je laatste betaling.

Staat jouw vraag er niet bij? Geen punt, stel hem via de knop hieronder:

_Laura E&T beneden 2 AF-7871.jpg
_Laura E&T AF-0141.jpg
_Laura E&T AF-9045.jpg

Deborah S.

Ik heb de app vanaf het begin en merk nu echt dat mijn broeken strakker bij mijn billen en losser bij mijn buik zitten. Nu moet ik nieuwe broeken hebben. Je wordt bedankt Laura! ;-)

Training Only

Monique

Ik vind de app super handig! Ik hou voor het eerst alles bij!

Training Only

Mandy

Ben echt zo blij met je app! Ben zoveel gerichter aan het trainen, thanks <3

Training Only

Birgit W.

Ben helemaal weg van je app! Ik hield nooit iets bij, maar zet nu zelfs bij notities hoe zwaar het was en zie zelfs daar progressie!

Training Only

Maureen

Love de schema's! Eindelijk uit mijn comfortzone van steeds hetzelfde rondje.

Training Only

Angela

Ik heb weer zoveel plezier in het trainen. Ben weer helemaal back on track met sporten!

Training Only